Träning, dag ett

Måndag, 4/4

Vikt: 67 kilo
Midja: N/A, hittade inget måttband.

Cyklade i en halvtimme, svettas som ett djur och är helt matt i benen, men det känns fan djäkligt bra! (kom ihåg det imorgon när du läser, Carina. Träningsvärk till trots så kändes det bra innan du fick ont i musklerna ;))

Tysk EBM är sjukt bra att ha i lurarna när man cyklar. Funderar på om jag inte skall skita i mina planer på att jogga och faktiskt hålla mig till att cykla. Min kropp är inte helt byggd för språngmarscher, men cykel är nice och ger som fan på benen :)

Nu skall jag stretcha lite och sedan ge mig på ett par situps. Plan för första dagen är 25, borde inte vara något problem om jag bara pausar lite mellan varven :) 5x5 kanske är bra nog?

(Ny kategori också!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0