All I feel is pain it seems today

Jag har alltid älskat Misfits låt Bruiser, och kanske gick det för långt? Kanske kände någon någonstans att här är en tjej som gillar blåmärken? Jag tror fan att det är så, alltså. :/
På piratfesten ramlade jag omkull och hade sedan under två veckor ett gigantiskt blått blåmärke på rumpan; nu när det äntligen falnat och försvunnit var jag alltså tvungen att ramla av en stol igår och slå baksidan av låret snorhårt i ryggstödet. Jag har nu ett stort och ett par mindre blåmärken som visar ryggstödets lilla resa nedför mitt ben. Tack.
Jag har tidigare publicerat bilder på ett par av mina blåmärken här; skall be Nath ta kort på mitt senaste så skall ni få se varför det stämmer att jag är the Bruiser.

Bah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0