We will never know how it feels to be alive



NP: God Module - Reverse Inversion

Jag läser Maison Ikkoku (av Rumiko Takahashi), en av mina favoritmanga. Jag har hela serien, och jag tycker att den är så söt. Plus att den kvinnliga huvudpersonen, Kyoko Otonashi, påminner om mig själv väldigt mycket. Hon har samma irriterande karaktärsdrag som jag ;)

Och skiiiiiit, för jag upptäckte ett stort djävla misstag i min hemtenta! Kom på det i morse när jag pratade med Lotta och fick nästan panik, glömde bort det när jag kom hem men kom på det nu: Mitt i tentan har jag lagt ett fetmarkerat stycke som är helt irrelevant, och som det var meningen att jag skulle radera. Istället är stycket nu extra tydligt och extra synligt och KUKARS FANFAR för det är inte alls bra. Jag mailade Eva om det nu för någon sekund sedan, och jag håller alla mina tummar och tår att hon kan bortse från det hela - dock misstänker jag att man inte alls får göra ens en sådan ändring efter att tiden gått ut för inlämnandet av tentan. Well, that's it, nu är jag körd for sure. Omtenta på en hemtenta? Jippie yay.

Missnöjeeee.

Kommentarer
Postat av: Tess

Damn, jag är INTE avundsjuk. Tiden med nudlar, tentor och ständig pluggångest har jag förhoppningsvis för alltid lämnat bakom mig!

2007-01-20 @ 00:25:28
URL: http://www.litentheos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0