This sh*t will fuck you up

Besökarrekord! Har hittills haft 93 besökare på bloggen idag, börjar känna mig lite smått paranoid :D

Struktur II, where to begin? Detta kommer att gå åt helvete! Den monotona norskan får min hjärna att stänga av sig i ren självbevarelsedrift, och det är inte riktigt hur man vill ha det när man sitter på viktiga föreläsningar om grammatik. Eek! Istället försöker jag koncentrera mig på vad hon skriver och vad vi skall läsa, men det går inte allt för bra det heller.
Marit har i alla fall bidragit med vad jag numera kommer att utse till VECKANS ORD: Försnackelser. Fråga mig inte vad det betyder, exakt, för jag lyssnade som sagt inte ;)

Himlen här i Kävlinge ser jättekonstig ut. Den är alldeles gulbrungrå och tung som fan, försökte ta kort med mobilen men jag tror inte att det blev något bra. Får se ifall jag kan flytta över bilderna i datorn sedan och se om det går att se hur himlen ser ut, i så fall postar jag det här senare.

Nu skall jag vara manlig och flytta möbler. Fast först skall jag flytta undan alla böcker jag har stående i alla möbler. Håhå, jaja. Detta blir ...intressant.


PS: Jag fick min Horde-tröja idag. Den är snygg. Kanske kan fixa bild på den också. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0