I'm sorry, but I'm just thinking of the right words to say

Snälla, döda mig. Döda mig innan min rygg gör det, för jag står fan inte ut med smärtan.
HEJ OCH VAD DÅ JAG SKRIVER DET HÄR VARJE MÅNAD. Kanske blir det bättre nästa gång, nu när jag har p-piller.

Ge mig droger. Eller ett nackskott, det är vilket som. Eller sätt eld på min rygg, jag behöver värme mot musklerna (krama mig, kanske?) och det här går inte för herregud det stänger ju av hjärnan. JAG stänger av hjärnan, i ren självbevarelsedrift. Jag är fan inte skapad för smärta, så varför måste jag dö lite en gång i månaden?

Dumma djävla skitkropp.
Ge mig en kropp som INTE bryts ner av molande värk varje månad. Snälla. Snälla söta. Snälla söta rara?

Dö dö dö dö dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0