I don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die

Jag har mensvärk. Elak djävla rutten mensvärk. Min kropp och mina p-piller har alltså inte under första månaden kommit fram till att samarbeta och skrämma bort elaka saker som får min rygg att vilja dö. Sådan där riktigt elak smärta idag. Dov, molande, nästan så att det krasar i ryggraden. Ta bort, ta bort. Jag gillar min rygg, men inte när den känns så här.

Jag behöver varmvatten, en varm människa som kan hålla om min rygg, eller en sådan där liten värmeflaska att lägga på svanken. I brist på tillgång till de andra förslagen får jag se till att spendera dagen i min dusch, eller något.

Mm, skriva skolarbete när hjärnan gråter blod, ja, det kommer att gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0