Sunday bloody sunday

Lyssnar på U2 och trivs såhär på söndagsmorgonen. När jag vaknade hörde jag staren utanför mitt fönster och tror att det är den första i år, men det är fanimig för sent för starurar. Jag KAN ha hört en stare tidigare i år, men i så fall har jag tappat räkningen på starurarna...

Solen sken igår. Idag är det mulet, men har vi tur kanske solen tittar fram lite senare ändå :)

Idag har jag väl egentligen inte så mycket att skriva. Vi står dock inför ett eldprov här; nästa gång jag (förmodligen) kommer att ha möjlighet att skriva är tisdagkväll, så antingen så drunknar bloggen igen eller så är jag faktiskt tillbaka då och håller den uppe. Jag vet inte varför jag tappar all skrivlust så fort jag inte har postat varje dag. Det är ju för min egen skull jag skriver, jag tycker att det är jättekul att backtracka och läsa igenom vad jag haft för mig tidigare i livet. Den har bloggen har ju ändå funnits i över fyra år nu, det finns en hel del saker dokumenterade här, och det jag inte har skrivit ut här finns nedskrivet på ett annat ställe.

Vi får se hur det går :)
Först och främst behöver jag få tag i Stiff för att se ifall vi fortfarande har planer för kvällen; ringde två gånger, skickade ett sms och skrev på facebook igår utan svar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0