I am here in my mold

Min vänsterarm flippade ur igår. Huden var överkänslig, muskeln var öm, fingrarna stela och svullna. Armen såg dock normal ut, så jag vet inte alls vad den sysslade med.

Nattens dröm var någon konstig kombination av Facebook, Futurama och jobbet. Telefonsamtal, trasiga rymdskepp och Zap Brannigan och jag vet inte vad. Mamma var där också. För konstigt för att jag skall kunna skriva något sammanhängande av det, så vi får nog lämna det därhän.

Känner mig frusen och det ser inte det minsta varmt ut ute idag. Å andra sidan är ju klockan egentligen sex (jag hatar sommartid!!) så det finns ju fortfararande en chans för väder idag. Fast nog inte, himlen är för mulen för att det skall ligga sol och lura där bakom. Usch. Jag behöver lite värme idag.

Har fått sova hela natten igenom ett par nätter i rad nu igen. Mycket skönt, allt blir så mycket bättre när jag får vila ut klokt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0