Happy birthday to me

Jaha. Då var man 27 då.

Solen skiner, jag lyssnar på lite hårdrock och leker i Illustrator/Photoshop, och är inte direkt bakfull trots att jag drack vad som kändes som ett halvt Systembolag igår. Läget är alltså bra :)

Försöker fortfarande få till en illustration av Ophelia Severine, men det blir inte riktigt som jag vill. Jag har lite svårt att få ner klokt som jag vill ha det, och proportionerna känns fel. Skall ta en liten paus ifrån det hela och se på lite Girls Next Door istället, för just nu sitter jag bara och pillar på en färgkarta som gör varken till eller från.

Gårdagens fest var väldigt lyckad. Det kom massor av underbara människor och firade mig, och det gör mig glad att de människorna ville vara hos mig när jag blir äldre :) Fick massor av jättefina presenter också, en trevlig överraskning ^^ Tyvärr blev det nog inte så mycket bilder taget, och det är synd eftersom jag var djäkligt nöjd med gårdagens outfit + smink. Ohwell, ni får väl helt enkelt försöka föreställa er att jag såg snygg ut :3

Nu blir det slappa på soffan innan jag och Nath skall gå ut och äta födelsedagsmiddag. Önskar er alla en fortsatt trevlig söndag ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0