Björnar, båtar och boobs

Av någon okänd anledning hade Nath ställt sin klocka på ringning tio över fem i morse. Bortsett från den lilla incidenten sov jag djupt natten igenom och har inte vaknat till tusen gånger. De senaste nätterna har jag faktiskt sovit normalt. Drömmarna däremot, de är bara konstiga...

Inatt har jag dels drömt om musikvideos fyllda av väldigt pälsiga björnar, samt om gotlandsbåten och finlandsbåten och jag vet inte vad. Jag och Ricard/Fredrik (det pendlade vilken bror det var) hade varit och hälsat på mamma och Nicklas och skulle åka hem. De bodde på ena sidan havet, jag och brodern bodde på gotland och skulle med gotlandsbåten hem. Jag missade den första för jag hann inte packa klart, så jag var galet stressad och hade panik. Dock kunde man tydligen ta nästa båt utan att behöva boka om biljetten, så vi väntade på den. Jag postade på Facebook via min mobil att jag skulle på Vogon på kvällen och Vogon svarade på mitt inlägg med orden "Jättekul att du vill hit, men du ser ut att vara tio och då får du ju inte komma in, så det är inte bra att du gör reklam för oss då" eller något sådant. Jag svarade surt att jag var tjugosju och sedan skulle båten gå. Vi gick genom kyrkparken som var en blandning av parken kring S:a Maria och Almedalen, där vi stannade och snackade med två killar som satt och chillade. Jag drog upp en massa information vi hade fått fram om dem via Facebook och så skrattade vi åt dem och gick. När vi kommit en bit iväg såg vi att den ena killen följde efter oss, förmodligen för att vi skrikit "Fittor! Fitta!" efter dem. Jag sade åt Nath (som plötsligt var med) att han fick förbereda sig på strid, och sedan tog jag av mig min yttersta tjocktröja (hade ett linne och två hoodies på mig). Den jag hade på mig under stod det "Girl no sucky" på, jag vetefan. Det var en present från båtpersonalen, tror jag. Nath sade att det inte var bra ifall killen som följde oss såg den, så jag tog av den också - det var ju trots allt sommar och varmt.

Sedan vaknade jag.
Eh.

Vi lämnar det därhän, tror jag... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0