Working zombie

Yay! Idag skall jag äntligen kunna jobba igen! :D Äntligen frisk nog att sitta upp och fungera, i alla fall tillräckligt bra för att det inte skall vara ett hinder. Jag slipper sitta hemma och stirra! :D (och för er som inte känner mig; nej, jag är inte ironisk, jag är jätteglad för jag gillar mitt jobb och hatar att sitta rastlös)

Morgonduschen avklarad, jag fortsätter att inbilla mig att jag kan se resultat i spegeln haha :D Men ja, tycker jag att jag ser smalare ut så kan jag nog inbilla mig att vara lite nöjdare med mig själv, så det är ju bara win-win det där ^^

Om jag orkar efter jobb så skall jag en snabb sväng utom Väla med Ilir är planen. Behöver fixa mitt hår, jag dör på färgen så jag skall se ifall jag inte kan piffa upp det lite.

Så är det.


English translation: Hooray, I will finally be able to go back to work! I am feeling well enough to sit up and focus, at least enough for it not to be an obstacle. I won't have to sit at home and be bored anymore, finally <3

I still fool myself that I look thinner when I look in a mirror. Well, I kind of know that it is all in my head but still, win-win eh ^^

If all goes according to plans I will be going to the mall will Ilir after work today to get some items to fix my hair with. I am growing so weary of this dull hair so I want to make it more exciting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0