...while you were in dreamland, drinking tea with your little friends

Rollspel i all ära, men att spela fram till tolv när jag redan halv elva var supertrött var inte direkt någon höjdare. Ärligt talat minns jag knappt slutet, mer än att vi dödade en demonprins och lyckades ta oss av skeppet med det vi kom dit för att hämta. Frågar ni Nath kommer han säkert att säga att mitt dåliga spelminne beror på att jag sista tiden satt och spelade på min mobil; frågar ni mig spelade jag på min mobil för att inte dunka skallen i bordet och somna.
Rollspel är jättekul, men det har varit en stressig vecka och det innebär tyvärr att jag blir seg mycket snabbare på kvällarna.

I alla fall, vi hade roligt - som vanligt. Nath hade byggt ett äventyr baserat på Event Horizon, så ni som sett filmen förstår säkert vilket slags äventyr det handlade om ;)
Vi valde att avvakta med XP och renown tills nästa torsdag, eftersom jag med flera var trötta och jag förmodligen hade brutit ihop om vi skulle ha suttit i en halvtimme till för att diskutera huruvida vi uppnådde våra mission objectives eller ej.

Olyckligtvis hade Lethan två katter, varav den ena jag fick för mig att klappa på. Söööt katt... just fan. Allergier.
Jo, jag visste det när jag klappade på katten, men jag tror jag hade förträngt lite av extremt hur jobbigt det är att sitta med en kliande näsa en hel kväll :P Kanske inte värt det då, nej. I fortsättningen rör jag inte katter - eller bättre, i fortsättningen får vi låta bli att spela rollspel i ett hus där det finns två katter, för oavsett om man rör dem eller inte så finns det päls där. (jag vill ha en kaaaatt!)


Fredag idag då ja. Ikväll kommer mamma till Helsingborg så vi skall äta middag med henne och Nicklas, och imorgon kväll har min bror inflyttningsfest. Har inte fixat present åt honom ej, så han och Josse får få den i efterskott istället.

Någonstans däremellan tänker jag sova som en dåre, för jag känner att det var lite snålt med sömn i nättras... (u_u)Zzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0