Where's my cheese?

Äh. Liten och ledsen idag. Mensvärken gör sitt till för att få mig att känna mig ännu mer miserabel. Just nu är det inget som får mig att känna mig bra. Eller jo, middag med mamma var jättemysigt och hon hade köpt en jättefin cykel åt mig <3 Så nu kan jag i alla fall ta mig platser utan att behöva gå eller ta bussen.

Annars känner jag mig mest ensam. Nath stack på klubb med sina vänner och jag har inga planer för egen del, så jag försöker spela lite Rift och låtsas om att det var det här jag ville med min fredagkväll. Jag vill inte gå in på varför jag är ledsen, det håller jag för mig själv.

Vet inte om jag skall logga av och lägga mig och läsa eller titta på film istället. Har lite skallvärk på gång men vet inte hur jag bäst kurerar det hela.

Känner mig mest bara löjlig. Men men. Man blir väl överkänslig av att ha så hård mensvärk att man svajar när man står upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0