Tonight I'm gonna rock you tonight

Leker spindel i nätet och drar i lite olika trådar. Resultatet skall bli intressant att se... :3 /gloria

Ikväll skall jag följa med Nath och se på när han tränar Krav Maga. Tar med min iPhone för den händelse att det inte är något jag klarar av att hålla uppmärksamhet på i två timmar; tar även med skissblock och pennor så skall vi se ifall jag kan träna lite på att teckna människor i rörelse/människor över huvudtaget :)

Det är onsdag och känns som fredag, men det är en bra vecka ändå och jag roas av småsaker. Har också ägnat två dagar åt att dra tråkiga päronskämt som jag förmodligen lägger upp här sedan :D

Nu blir det käk och situps!


English translation: Pretending that I am a spider pulling threads, looking forward to see the result. Me? Noo, I am innocent as a fly! /gloria

Will be joining Nath to his Krav Maga practice tonight to see him in action. Will bring iPhone and a sketch book so I can keep my mind occupied while watching, and hopefully pick up some human-drawing-skills :)

This is a wednesday that feels like a friday, but I like this week and I am easily amused. Spent the last two days finding out really lame puns about pears, will prolly put them here later on.

Time for food and situps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0