Chaos

Dags för lite helg igen, då :)

Ikväll skall vi kanske ut och öla lite efter jobb, och sedan skall jag och Nath gå och titta på Sucker Punch. Imorgon blir det Distortion för hela slanten med Lotta och kompani, då skall det sjungas och dansas och drickas och festas :) Och söndag ...blir en still bakissöndag. Skiner solen kanske jag offrar mig på att gå ut lite, annars blir det slappa för hela slanten ;)

Väldigt mycket på jobb denna vecka. En hel del saker som spelar in och skapar vissa stress/orosmoment som jag försöker hålla fokus ifrån. Man kan inte alltid balansera världen på sina axlar, ibland får man kanske lov att lägga den ifrån sig också.

Igår körde  vi fluffy bunny-outfit (rosa bunnyhuvtröja), hur skall jag nu kunna toppa det idag? :P

Rollspel igår gick bra trots att vi var minus en! Vi fick ju också lära oss en ny "regeltolkning" vi försökte applicera, men det var ingen som triggade effekten så alla överlevde ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0