Återvinning

Kände för att ljusa upp bloggen lite, så här är en jättegammal design. Tror till och med att denna är den första jag körde när jag började blogga och gjorde min allra första egna design. Jag har dock bytt ut headern, den gamla var inte riktigt något att ha :D

Söndag/lördag idag, lediga imorgon också. Sov på soffan inatt eftersom vi tvättade så mycket igår att sängen är full av ren tvätt, så dagen skall ägnas åt att vika och lägga undan tvätt. Bland annat. Planen var också att vi skulle grilla lite idag, eftersom vi kände doften av grill igår när vi gick ner i Furutorpsparken för att ta lite kort. Nath har funderat på att köpa min gamla kamera nu när jag har uppdaterat, så han ville få testa den i klokt solljus. Med alla miljoner vackra blommor där nere i parken så kändes det som ett bra motiv för honom att prova på :)

Bjuder på en av mina egna bilder :)

De vackra rosa blommorna får mig att tänka på popcorn och sockervadd :D

Anyhoo. Skall snart möta Nath på ICA för att köpa lite mat, och har ett paket att hämta ut. Köpte en supergullig glittrig spindelfascinator på Etsy för en tid sedan och nu har den dykt upp! Kommer att se awesome ut till min monsterkjol ^^ Köpte igår även ett halsband som ser ut som blod samt en jättefin brosch med fladdermöss i flykt på. Vackra smycken för bra priser, helt enkelt :)

Nu skall jag städa lite på balkongen samt klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0