Am I the only one?

Galet sömnig. Drömde så mycket konstigheter att jag inte kan sätta fingret på något, men jag minns detta: Jag höll på att flörta som fan med Eric, och lekte låtsasmamma åt Eneas. Sedan kom Elisabeth hem och såg inte alls ut som hon skulle, hon såg jättekonstig ut. Hon gillade såklart inte att jag försökte nästla mig in i deras familj, så vi hade ett stort gräl som slutade med att jag stack. Jag fick tag i någon rosa djävla rullstol som jag sedan satt i och rejsade som fan med på motorvägen; den var inte jättestabil och det fanns inget säkerhetsbälte först, men sedan hittade jag ett som satt fast i något jag inte kan minnas. Jag snodde rullstolen när jag inte orkade stå i en jättelång kö för att se Lasse Åberg (tror jag) som hade något uppträdande under medeltidsveckan inne i ett ruinhus.

Jadååå. Vi skiter nog i att filosofera mer över det där :P

Känner att det blir en seg dag på jobb idag, jag anser mig inte ha fått tillräcklig sömn under två nätter nu så pigg är ju inte direkt vad man är. Skall tura med Nath efter jobb för att köpa öl inför hans mors flytt på fredag :) Sedan skall vi chilla hemma och ta det lugnt, är planen.

Satt på fackmöte i Malmö i tre timmar igår. Det slutade med att jag anmälde mig som suppleant till kongressen. Får se hur det blir med det :P Resan hem tog 70 minuter, vi hamnade ju självklart på ett Pågatåg (det över Teckomatorp). Pratade även lite med pappa, som inte kommer till Scania förrän först den 16-17 maj - det är senaste budet, i alla fall ;) Fjärde revideringen so far.

Nu skall jag klä på mig och se ifall jag kan få igång hjärnan lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0