A plan is made!

Dagens i-landsproblem: Obekväm BH. Snygg, men obekväm. Ner med den i lådan igen, längst ner där jag glömmer bort den.

Ommöblering på jobb. Blandade känslor, men skiter i det just nu. Har haft annat att sysselsätta hjärnan med. Lite lulz under dagen, och så lite planer på att börja träna. Skall cykla ett varv efter maten ikväll och kolla läget, och sedan se ifall jag vågar mig på lite situps när jag kommer hem. Målet är att komma ner på typ 57 kilo igen, det var en bra vikt. Jag tänkte väga mig och mäta midjan och hålla koll på hur jag utvecklas; om jag blir större eller mindre under mina träningsförsök :)

Funderar på att se ifall jag skall köra lite midjereducering med hjälp av korsett också...

Pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0