Namnsdag!

Jenny fick lite andra saker  för sig igår så vi sköt upp badandet till idag. Jag tog tillfället i akt att åka till Lund för att köpa mig en baddräkt, eftersom den jag ville ha inte fanns i Helsingborg. Blev lagom förvånad när jag gick runt på stan och insåg att det säljs knappt baddräkter längre. I affärerna fanns kanske tjugo modeller på bikinis, och hade man tur fanns en eller två baddräktsmodeller. På Kappahl hade de bara baddräkter i storlekarna 42 och uppåt.
Hittiade till slut en baddräkt på Gina Tricot som var kul, en svart baddräkt man snör över brösten.

Jag kom på en massa finurliga saker jag kunde blogga om när jag gick på stadens gator och torg igår, men har glömt bort allt. Woho. Fick i alla fall mina seriealbum igår! Tre album i Jack of Fables och det nummer i Fables (6) som varit borta i två år. :D Bra shit det :)

Köpte förresten en tubtopp på H&M, något jag har varit på jakt efter under en längre tid. Äntligen kan jag ha linne på mig under korsett för att skydda ryggen samt undvika att smutsa ner korsetten! Wohoo! Efter att ha köpt den hade jag dock inte råd med den baddräkten jag ursprungligen planerat att köpa, men strunt samma :)

Min vän S, som jag var så glad åt att ha börjat umgås med igen, verkar åter igen släppa all kontakt. Han svarar inte på sms, alls, och jag har ingen lust att försöka ringa honom eftersom han visar sådant ointresse på att prata med mig. Det gör mig ledsen, jag var så glad över att ha min vän tillbaka och det känns inte alls kul att vi kommit till samma punkt en gång till. Jag skickade sms häromdagen och sade att jag orkar inte jaga honom, han får höra av sig närhelst han har lust att umgås igen. Mer än så kan jag inte göra, jag har tidigare både ringt och sms:at honom och när han inte vill så... Jag kan inte styra folk.

Har bakat kladdkaka till mitt team idag för att fira min namnsdag. Jag firar väl egentligen inte namnsdagar med mer än ett grattis numera, men varför inte? Det är en anledning lika god som en annan att ta med och bjuda på kaka. Kladdkaka på jobbet är the shiet :)

Nu skall jag leta rätt på en teeshirt och få på mig ett par byxor, puss på er.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Mmm, kladdkaka ^.^ Ett värdigt sätt att fira sin namnsdag!



Grattis, bruden!

2009-05-07 @ 12:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0