I'm hiding right here inside you

Warhammer 40k är hittills mest förvirrande, eftersom vare sig spelsättet eller spelvärlden är känd för oss än. Karaktären är svårspelad, om man vill put it that way, eftersom hon är en tystlåten loner. Det får mig att framstå som en tråkig spelare, men just nu kan jag inte låta henne göra saker eftersom jag inte känner henne heller, för den delen. Så fort man kommit in i värld, regler, spelledarens vision och sin egen karaktär så kan man börja göra utsvävningar; hittills har jag ju faktiskt inte gjort coola saker med min karaktär första gången vi spelat ett nytt spel så...

Det är regnigt ute, jag borde ta bort gamla nagellacksrester från mina naglar och mitt hår är fortfarande som ett fågelbo. Jag känner mig sömnig och minns inte tillräckligt av mina drömmar för att kunna sätta på fingret om de är skuld till varför jag känner mig förvirrad just nu. Utöver det har jag typ fem läsare om dagen, har inte fått en kommentar på två veckor och börjar fundera på om jag helt enkelt inte bara skall skippa det här...

Flyttade Näsblod till Al'Akir i lördags, fick byta namn på henne till Svarthjärta. Är level 71 med lite mer än halva leveln kvar till 72. På banken ligger en halv uppsättning epics och väntar på mig, och jag har ett par nya delar jag kan ta på mig nästan varje gång jag levlar. Däremot har jag nu ingen mer sugardaddy/mommy jag kan få hjälp av med saker/delar/farming så det blir intressant att se hur jag klarar mig när jag nu får stå helt på egna ben ;)

Känner mig öm i halsen, sådär som när man är på väg att bli sjuk ni vet? Illa, orkar/hinner inte vara sjuk nu.
I övrigt när det kommer till hälsa har jag bestämt mig för att jag skall försöka börja simma en eller två gånger i veckan för att se ifall det gör mig starkare i rygg och nacke så att jag slipper ha så djävla ont hela tiden. Jag blir fan snart aggressiv på denna ständiga ryggvärk jag dras med.

Nu skall jag läsa webcomics och sedan försöka göra något vettigt med mitt utseende för dagen.
Det blev förresten inget Vogon i helgen, vi stannade hemma istället.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Jag läser nu igen, för att få litet koll på vad du gör. Jag lade av ett längre tag för att det mestadels handlade om WoW, något jag varken är intresserad av eller förstår - det är en del av ditt liv, men det var nära nog uteslutande om det.



Men jag uppskattar att läsa små snuttar om ditt och datt. Det gör att jag inte känner mig riktigt lika långt bort från ditt liv där nere i söderns varma landskap ;)

2009-05-04 @ 11:46:57
Postat av: Zombie

Hihi :)

Du får komma ner och hälsa på vid tillfälle! Saknar ju världens bästa alv härnere :S krama

2009-05-05 @ 06:56:44
URL: http://www.voodoobunny.se
Postat av: Zombie

Men vad fan, blir det fetstil numera om man sätter asterisker om?! :(

2009-05-05 @ 06:57:06
URL: http://www.voodoobunny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0