I want to take you where the sky ends

Jinx har skickat mig min warlocktröja i XL av någon konstig anledning, och jag har stearin på ALLA de kläder jag hade lagt fram tills ikväll eftersom Nath råkade snubbla och välte ett stearinljus över dem. Jääj...

Nu sitter jag alltså här i min tältstora Warlocktröja och känner mig missnöjd. Det  fungerar tydligen att få bort stearinet med ett strykjärn, men oroar mig ändå för bestående skador på kläderna. Fan också. Och tröjan känns inte som att det är någon idé att skicka tillbaka; frakt och tull är för stora för att jag skall orka ta den kostnaden. Varför skulle jag vilja betala MER än 250:- för en teeshirt? Nahajdu, Valdemar.

15% kvar till 78 på Svarthjärta, det tar jag lätt imorgon bitti. Planen är 80 innan söndagen är slut, vi får se hur realistiskt tänkt det är.

Skall på födelsedagsfest imorgon btw, Diddi fyller 19! /cheer /dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0