Christ, you know it ain't easy

Jag drömde om Twitter (fast tror det hette Twatter i min dröm?), min mamma, delfiner, Findus, Christian, en konstig krokig lägenhet, vatten (en pool? en sjö?) och random kvinnor. Jag känner mig förvirrad när jag vaknar och är mer vilsen än jag var när jag skulle somna.

Är lvl 75 med Svarthjärta (f.k.a. Näsblod) och det känns bra, bara fem levlar kvar och sedan djävlar. Vet inte om jag någonsin orkar spela upp en karaktär sedan, jag får nog klara mig på mina två flickor.

Kort vecka denna; mamma och Ricard kommer ju på onsdag så har tagit klämdagen fredag ledig för att få lite mer heldagar med dem. Så jobbar bara måndag-onsdag, och sedan får jag mysa lite med halva min familj :)

Vet inte om jag nämnde det här, men jag färgade håret svart i torsdags. Så nu har jag kolsvart hår igen, och Nath verkar jätteglad över det. Själv är jag också nöjd, känns som att det var dags igen ;)

Btw, de av er som vill får gärna registrera er på mitt forum och komma in och snacka lite skit om dagarna! www.voodoobunny.se/forum! Jippie hooray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0