'Cause I've seen blue skies through the tears in my eyes

Jag drömde om Nathaniel, Big, Christian, Svärdby och en massa kattungar. Fler människor, minns inte vilka, och hus som dekorerats så att de skulle se ut som stora flätor. Det var en dålig dröm, men ingen mardröm.

Skulle ha gått med Tobbe ut ikväll och raggat lite, men vi skippar det och tar det om två veckor istället. Istället skall jag nog spela lite och ta det lugnt hemma, kanske se någon film.

Pratade en massa med mamma igår och vi har nu fått ihop lite snajdiga planer för deras besök här nästa vecka! Det blir "bara" hon och Ricard som kommer; Fredrik var väl tvungen att jobba, antar jag. Trist att han inte kommer med, men kul att mamma får med sig Ricard i alla fall :)

Idag får jag ha en ful frisyr på jobbet eftersom jag igår färgade håret och jag nu har stora fläckar i panna och på ena örat. Woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0