What I do is for me not for you

Som alltid tidigare: Jag hatar omställningen från en tid till en annan. Sommartid? Det är ju för helsike tung dimma över hela landskapet utanför mitt fönster! Bah, de bara lurar en på en timme och ger en skitväder istället, djävla taskmörtar.

Jag har haft en bra helg. Fredagen var riktigt trevlig, men visst, i retrospekt kan jag tycka att jag hade sparat en massa tid och stress på att skita i att baka saffranspannkaka eftersom typ ingen åt av den, i synnerhet med tanke på hur mycket det kostade mig att ta hem alla ingredienser... Bag.
Utöver det var det en fest av episka proportioner som gick av stapeln: Bara trevliga människor här och det kändes helt enkelt som ett bra sällskap att fira min första fjärdedel av livet med. Ni som kom och ni som läser här: Tack så mycket, jag hade en väldigt trevlig fest och hoppas att ni tyckte detsamma!

Lördagen spenderades på soffan, där vi bland annat såg Surf Nazis Must Die!, en riktigt ...um... intressant film, från Troma. Dock som jag förstått det så är Troma kända för sina splatterrullar? Surf Nazis var inte särskilt goreig alls, snarare tvärt om. Jag menar, de hade en scen där de kastar frätande syra i ansiktet på en kille; inte en frätande grön bubbla i sikte någonstans, istället tedde han sig som att han hade fått lite varmt kaffe i ansiktet? :/

Gårdagen var vi på Väla med Anticristianos; jag köpte lite mosaik för presentkortet jag fick i fredags (panduro) och sedan köpte jag även en tee och ett par snygga byxor. Är det roligare väder imorgon kanske jag till och med inviger dem då!
Kom hem runt femtiden, lagade mat (fläskfilé) och sedan spelade Nath WoW medan jag såg på Fantomen på Operan från 1943 (om jag inte missminner mig? Claude Rains som fantomen). Jag började sedan se på Andrew Lloyd Webber's Phantom of the Opera, men gick till sängs efter en timme eftersom jag hade dödshuvudvärk 2k. Vaknade halv fyra, gick upp och tog en ipren, och sov sedan någorlunda bra fram tills när klockan ringde för 25 minuter sedan.

Nyduschad, trött som fan, halvt om halvt hungrig och djävligt tråkig. Det är jag just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0