Tanz wie der Teufel

Trots att det känns som att jag under denna natt sovit fler timmar än någon av de föregående nätterna den här helgen så är jag fruktansvärt trött just nu, och inte helt nöjd med omständigheterna.
Sovrummet har varit för varmt under natten, mest för att jag har störts av ljudet från torkskåpet och dörren har stått stängd. Utöver det har Nathaniel hela tiden flyttat närmre mig och jag har flyttat ifrån, så att jag slutligen låg längst ut på min sida av sängen och oroade mig för att falla ur. Eftersom min vänsterarm fortfarande är fucked sedan jag föll på den i fredags så kan jag inte ligga på vänstersidan, så han har mest varit lite i vägen. Jag vill ju hålla om honom, men när det inte går vill jag hellre få ligga klokt.

Har förresten en bula på benet sedan jag sprang in i en förstärkare i fredags. Jag är ju så djävla lyckad.

I alla fall, nu har jag bloggat två dagar i rad. Fan vad episk jag är!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hade det också sjukt varmt inatt, tillfällighet?

Mm, jag hade en strutkatt som sov på min bröstkorg dock :)

<3

2009-03-09 @ 09:55:34
Postat av: Zombie

Strutkatt, tihi ^_^

Saknar dig min söta älsklilla <3

2009-03-09 @ 20:12:13
URL: http://www.voodoobunny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0