Little Zombies

Drömde en massa märkliga saker, minns inte så mycket mer än att min mommo var med, lite arbetskamrater också, och jag försökte måla ett vardagsrum i magenta, inklusive bordet. Det fanns massa katter också, tror jag.

Vaknade mitt i natten med näsblod, blödde dock inte särskilt mycket. Vad fan handlade det om?!

Sprang runt i strumpbyxor och BH igår kväll och letade kläder till min födelsedag, när jag plötsligt får syn på att det står någon utanför dörren. Jag sprang som en blixt upp för trappan och fick Nath att gå att öppna dörren, trots att han var mitt uppe i WoW och helade en bossfight.
Det visade sig dock att besökaren var här för min skull och efter en timmes snack i köket hade jag skrivit på kontrakt för ett uppslagsverk med atlas. Ojdå :)
Riktigt trevlig kille var det, han lär ju ligga ganska bra till hos sina kunder :P

Det känns som att jag inte alls sovit klokt i nättras, men bortsett från näsblod klockan två så kan jag inte tycka att jag sovit så illa. Ändå känner jag mig helt plufsig runt ögonen, hrr :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0