Good morning sunshine

Utan att tveka: Ja, jag skulle somna om som ett litet barn om jag fick lov att krypa ner bredvid min varma man i min stora säng igen. Däremot har jag ju inte lyxen att kunna göra det valet; tåget går om fyrtiofem minuter och jag förväntas vara påklädd om tjugofem. Däremot kostar det ju inget att fantisera lite om ett par timmars extra sömn, inte sant? ;)

Fyradagarsvecka för mig; jag har tagit ledigt på fredag för att hinna förbereda min fest samt få lite lugn och ro på min födelsedag. Har ju gäster hos mig då så jag får umgåsa lite med dem i stillhet innan huset fylls av glada festfirare och tomma ölburkar.

För tillfället är mitt hår mer åt det honungsblonda hållet efter gårdagens blekning. Söt färg faktiskt, får se hur länge den får sitta ;)

Gissar på en dryg vecka på jobbet, det känns som att det är upplagt för stress just nu. :/ Skall försöka ta det lite lugnt men jag är ju som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0