Beware of ghouls

Så, tog lite uppehåll över helgen. Hade tänkt skriva i fredags när vi kom hem efter bion men vi var trötta och gick till sängs istället. Hela lördagen spenderade jag hos Magnus så vi techskillade lite, och sedan kikade vi tillsammans med Nath på vad jag vill ha till den där datorn jag är sugen på att bygga ihop... Nu måste jag därför komma på ett sätt att få ihop tio tusen så att jag kan fixa den :D Kommer att bli en skitbra speldator, stor uppgradering från den jag har, whee!

Så, Watchmen. Den var... intressant. Djävligt snygg inledning (förtexterna), snyggt filmad, djävligt mycket blod och våld och eh, det var ju ganska intressant att se en knallblå naken man springa runt och svinga... Uhm. Jag vet inte riktigt, det blev lite mycket penis över det hela, haha. Den väldigt grafiska sexscenen mitt i allt kändes också lite skum. :D

Försöker komma på vad jag skall göra med mitt hår. Jag ser tråkig och konstig ut, me don't like. Antingen får jag ta och bleka det mer nu eller sätta i den där röda färgen jag skulle ha i för en vecka sedan... (två veckor sedan?)

Tiden flyger när man har mycket att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0