Bang bang, my baby shot me down

Sådärja, back in zombie mode. Jag hade allvarligt talat kunnat tänka mig att gnaga av en arm eller två för att få sova vidare i morse. Tror till och med att jag drömde något intressant, men såhär i retrospekt kändes det mest bisarrt och stressigt.

Tappade uppenbarligen bort mina vantar på hemvägen igår. Ville inte chansa att cykla i snövädret utan vantar så gick hem istället, och väl hemma var mina händer stela och omväxlande röda och vita. Jag har ju som sagt en liten frysskada i dem sedan jag jobbade i bowlinghallen som påverkar dem på så sätt att så snart jag tar i något som är iskallt så stelnar händerna på nolltid. Då kan ni ju kanske föreställa er hur iskallt snöväder påverkar ett par nakna små händer sådär i kvällningen?

Väl hemma åt vi flobb-burgare (hamburgare med extra allt, haha) och sedan spelade Nath WoW (Naxx-25) medan jag kröp till sängs och läste klart Witch Finder. Nu har jag bara den tredje boken i serien om Mathias Thulmann kvar, hooo. Vad skall jag läsa sedan, liksom? :S

Sista dagen på en dryg vecka, och ikväll går vi och ser Watchmen. Det känns som ett värdigt avslut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0