Dance around and around

God morgon!

Ny vecka och nya tag och whatever.
Jag börjar än en gång tröttna på att skriva här, det ger liksom inget tillbaka just nu. Dels är det ingen som läser och dels har jag fan inga uppslag på vad jag skall skriva. Att varje morgon skriva hur jag sovit och hur trött jag är idag och bla bla bla är inte det minsta stimulerande, men morgonen är i stort sett enda tiden på hela dagen då jag har tid att sätta mig ner i två sekunder och skriva något.

Igår dingade jag 80 och uppnådde i stort sett alla mina mål (nya goggles, epic flying mount, epic flying skill). Nu skall jag bara maxa engi (10 poäng kvar) samt få upp min cooking.

Vi får se ifall jag skriver något imorgon. Den som lever får se :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaaaag lääääser!

Extremt dålig på att kommentera, jao.. men jag läser mer än gärna!



Saknar dig stumpan!

2009-06-01 @ 10:05:46
Postat av: Plumflower

Jag läser också!

2009-06-01 @ 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0