NIFOC

Ibland undrar jag lite över vad jag kommer att ta mig till den dagen jag som vanligt springer runt naken i huset på morgonen, tittar ut genom fönstret och möter en främmande människas blick.
Then again, det är ju så fånigt att sova påklädd och bästa sättet att få på sig kläder är ju att vara naken först. :P

Idag skall jag ta samtal för Dell för första gången. Det känns väldigt nervöst, faktiskt, och jag hoppas att jag inte skall fuck it up. Vi får se hur det går, jag kommer ju att ha folk som kan hoppa in och ta över ifall jag svamlar iväg och börjar förvirra mina kunder. Kanske. Haha :)

Bloggen är väl lika död som vanligt. Får se ifall jag kanske börjar blogga här igen, vem vet...
Jag skaffade Twitter och skrev typ fem inlägg, sedan var det ganska trist det också faktiskt. Men köper jag en iPhone blir det kanske mer aktuellt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0