I've been kicking ass since the dawn of time

Nu är jag lika gnällig som alla andra morgnar, sådär "låt mig sova meeeeer", men det är veckans sista arbetsdag så så snart jag är igång så går det nog snabbt. Jag vet att det blir mycket att göra idag, för igår var det en bugg i systemet som gör att alla våra mailkunder inte kunde komma fram - de lär komma idag istället...

Skaffade mig ett Collector's Edition till WoW, registrerade det på mitt andra konto och flyttade över Ghoul dit; nu har hon en ljuvligt söt liten skelettdrake som flyger efter henne var hon än går. Underbart.

Skall pilla på hemsidan i helgen om jag hinner/orkar. Lördagen har vi lite planer, men söndagen bör vara fri såvitt jag förstått.

Drömde saker om Gotland, jobbet, mamma och maneter. Vetefan vad det gick ut på, men det var väldigt sammanhängande i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0