A deeper shade of red

Hemma sjuk igen. Fick gå från jobbet igår för att jag inte mådde bra, sov ett par timmar och var sedan lagom seg i huvudet och kroppen. Inte jättemycket bättre idag, men MÅSTE jobba imorgon, annars blir jag tokig.

Har inte så mycket spännande att skriva idag. Nath målade typ klart köket igår, så nu är det vrålsnyggt. Idag är han på Bloodbowlmatch hela dagen och jag hoppas få inloggningsuppgifterna till min ftp så att mailadressen jag bett folk svara på inbjudan till mitt kalas till faktiskt fungerar ;)

Bäst någonsin: Dan och Erik och Elisabeth kanske kommer! :D Underbara gotlänningar. <3

Idag skall jag försöka spela lite, och leka lite med grafik till en hemsida som kommer att komma upp så snart jag har ftp-uppgifterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0