I can't get no sleep

Vi sov i gästrummet inatt för att se ifall jag kunde sova bättre.
Lagom ironiskt att jag, som är ökänd för att kunna somna varsomhelst närsomhelst, är den som har stora sömnsvårigheter och inte fått sova en hel natt igenom innan en arbetsdag på så länge att jag inte ens kan minnas när jag sov bra sist.
På helgerna sover jag för länge och vaknar förvirrad och utmattad.
Det är gissningsvis därför jag ofta har huvudvärk och känner mig så satans matt hela dagarna.

Rollspel igår, var lite ...speciellt. Vi var som vanligt; brände, förstörde, mördade och härjade. Ja, bortsett från att alla utom Hedwig är chaostainted och muterade till oigenkännelse. Inte så det syns dock; vilket är bra eftersom vi gärna vill undvika DA EPIC BATTLE ett litet tag till.
Jag vet ju att deras mål är att vända mig till en av dem, vi får se hurpass de lyckas. De vet inte lika bra som jag vad som sker i Hedwigs huvud så i värsta fall driver de henne i döden.
Nu blir det dock en månads uppehåll i Warhammer eftersom Ola är bortrest.

Skall komma igång med att läsa igenom mina böcker igen så att jag också kan få spelleda sedan. Efter ett par år som spelare skulle det vara intressant att få prova på andra sidan också. Join the dark side, we've got cookies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0