We didn't start the fire

Jag har sovit lika mycket skuttsömn i nättras igen, men jag tror att jag sovit bättre än tidigare kvällar. Still, it stinks. :(

Köpte inflyttningspresent till Robert igår tillsammans med Tobbe och Jenny, och ägnade sedan en timme eller två åt att fixa ett kort to go with it. Får se ifall jag finslipar det lite till ikväll innan jag beställer det. Hmdmdm.

Mamma fick sin dator igår, ägnade en timme i telefon med henne och garvade åt hennes mystiska förklaringar av vad hon sysslade med. Tro mig, min mor kan vara så ytterst underbar ibland att jag inte kan annat än att le som en djävla dåre när jag pratar med henne. Vi skall fortsätta prata ikväll ifall det är något ytterligare hon behöver hjälp med. Problemet med att hjälpa mamma på telefon är att hon tror att jag ser allt hon ser. Booyah.

Nu skall jag läsa webcomics och sedan sminka mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0