Until the end of time

Åter igen fredag. Jag gillar fredagar! Det har nog alltid varit min favoritdag. Man har hela helgen framför sig, och saker brukar alltid uppfattas som lugnare och svalare på jobb/skola. Ja, uh, bortsett från när jag jobbade i bowlinghallen, då var tisdagar oh så mycket bättre ;) (rollspel, bästa jobbpasset, jobbade med mamma och pappa... :D) På bowlinghallstiden var det bara de helger då man var ledig som man faktiskt gillade helger; annars hade man nog mer sovmorgon och lugnt på de andra dagarna i veckan ;)

Ikväll har vi bjudit över lite folk att grilla med oss, och imorgon har vi bjudit över lite fler folk att komma och umgås och dricka lite med oss. Det blir lite grilla imorgon också för den delen ;)

Känner att jag sov gott i nättras, så kanske är jag ur den här dåliga sömncirkeln for now?
Imorgon kommer Diddi och hjälper mig med håret, så får vi se hur det blir. Har inte ens berättat för mamma vad jag skall göra, haha, får skicka lite bilder till henne sedan ^_^

Trevligt hos Jahna igår, synd bara att de har djur och att Diddi var inrullad i päls där hon satt bredvid mig... Jag har fortfarande ont i näsan, vi nämner inte mer än så. You do the math :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0