Scurvy!

Det nya täcket är fan himmelskt. Fluffigt, varmt och väger ingenting, det är som att sova i sockervadd och vakna upp utan att, uh, blivit kladdig av sockervadd. Wohoo!

Rollspelningen gick bra, ingen dog. (lite som i Varan-TV: Ingen skadades, två dog, hihi ^^)

Så... Första april, med allt vad det innebär. Eftersom jag inte skriver om saker som inte handlar om mig, this being my ego-blog and all, så kommer jag inte att orka ha mig att kommentera hela IPRED-grejen. Jag tror det där löser sig i slutändan, let's just say ...Yarrr! P)

Har ont i nacken, vilket suger. Orka ha ont i nacken redan när man går upp på morgonen? Skall jag nu sitta med en taskig nacke hela dagen, eller vad är tanken? Blä :(

Har inget spännande att säga idag. Jag skulle kunna dra någon form av aprilskämt, men sådant är så djävla tråkigt och onödigt så orka. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0