Post påsk

På grund av att datorn kukat ur under natten hinner jag inte skriva något här, eftersom den envisas med att hänga sig vid uppstart. GAH.

I alla fall. Jag vet inte om jag sover på nätterna eller om jag är vaken och hallucinerar. Det känns som sistnämnda men ändå känner jag mig relativt utvilad när jag vaknar, så jag vet faktiskt inte. I vilket fall som så studsar jag hela tiden, jag har nog inte sovit helt genom en natt på den senaste veckan känns det som. Vet inte om det är jag som är obekväm eller vad det är som genererar detta sömnbeteende, men det är lagom irriterande eftersom det gör mina drömmar mer förvirrade än de skulle behöva vara. Jag minns inte vad jag drömt, bara att det var konstigt och mystiskt och jag vet inte vad. Virus var det i alla fall. Och en kyrkogård?

Får försöka komma igång och skriva här igen, men har man påsklov så har man och så djävla kul är det inte att skriva när ingen läser :P

Kommentarer
Postat av: Helge

fin blogg u have ;)

2009-04-14 @ 07:08:01
URL: http://hvon.blogg.se/
Postat av: Elenaria

Det har varit fullmåne, precious ;)

2009-04-14 @ 13:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0