Please take what's left of me and leave

Det blev inget bloggande igår eftersom blogg.se hade kukat ur och vägrade låta mig logga in. Lagom irriterande.

Helgen har varit lagom lång och produktiv. Jag blekte mitt hår ytterligare och satte i två breda, knallgröna slingor med Diddis hjälp. Denna nya färg har fått folk att förvandlas till Stating The Obvious-man, då hela sex personer under gårdagen kom förbi mig och sade "Ditt hår är grönt!" ...som att jag inte visste det själv... ;)

Håret är ialla fall lite tufft och annorlunda och om jag orkar lägger jag nog upp en bild för allmän beskådan och nöje.

Gör påsk-achievements i WoW och ser nu ut som en riktig voodoo bunny. :3



Ikväll blir det rollspel: Vi skall göra ett FJÄRDE försök på "sista spelningen i Warhammer". Ja, det går ju bra det där hittills ;)

Nu är Ghoul klar med Noble Garden, så nu skall jag fixa bunny ears till Näsblod. NU skall jag dock gå och klä på mig: NIFOC ftw! (och morgnar är underbara att farma ägg på ^_^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0