Love me do

Jag hatar nätter, det är officiellt.

Köpte Silent Hill 3 och 4 till PS2 igår, spelade lite, gick till sängs. Låg i någon form av halvdvala första halvan av natten och drömde något som var relaterat till spel; kan dock inte säga om det var Resident Evil eller Silent Hill eller vad det var...
Sedan somnade jag till lite och drömde att jag spelade med svenska landslaget i hockey och att vi vann alla matcher med typ 5-1 och 8-5 och sådana där fina siffror. Jag var inte så jättebra, men jag var med. Dock blev det sådan rabalder över att det ryktades om att de hade med en kvinna i laget, så till slut kom de fram till uppgörelsen att jag skulle få sitta på en fin läktarplats istället. Tack för den :/

Sov sedan ganska bra mellan typ halv fem och sex. Wohoo. Sedan studsade jag lite till, och nu är jag så trött att jag vinglar. Jippie hurra. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0