Feeling your skin

Lagom trött idag. Läste fram till halv tolv i nättras och somnade sedan snabbt, men kan inte tro att det är den sena timmen som får mig att vara så urbota trött idag.

Vi var på utflykt igår! Tog bilen (vi lånar ju Jahnas nu när de är bortresta) och for ner till Barsebäck strand, där vi stilla promenerade och fantiserade om vad vi skulle göra om vi vann tio miljoner. Sedan åkte vi till Center Syd där jag köpte lite saker, och så funderade vi över vad för slags "kändis" det var som var där och signerade saker eftersom det var en superlång kö till någon snubbe som satt på en liten platå. Det var ingen vi kände till i alla fall och därmed var han värdelös för oss, så istället fnissade vi åt alla idioter som stod och väntade i en timmeslång kö. Är det värt det?

"Hade det varit Michale Graves hade jag ju lätt köat. ...naken" sade jag och såg glad ut.

Fyradagarsvecka på jobbet, och där vi tidigare satt tjugo pers sitter vi nu fyra kvar. Jahaja. Om en vecka är vi tre, och sedan är det slut. Sedan påbörjar jag utbildning för mitt lilla sommarvikariat :)
Bakade kladdkaka till mitt team igår; istället för att vi knappt klarar oss på två kakor som tidigare så räcker en kaka alldeles finfint, wohoo.

Nu skall jag hitta en kjol och sådant där och sedan få på mig lite smink så att jag ser mer levande än odöd ut. Zombie i all ära men det är fan vår ute :D

(drömde om Anna i nättras igen, förresten. minns inte så mycket mer, men det är väl positivt att jag kan "träffa" henne när jag sover iaf...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0