Call me pathetic, call me what you will

Rollspelandet gick bra, men det blev alldeles för sent. Somnade kvart i tolv, gick upp halv sju. Så trött att jag vill sticka hål på mina ögon så att jag tvingas in i mer sömn eller sömnliknande stadie. Men men.

Drömde konstiga saker. Visby såg inte ut som det skulle, innerstaden var fucked, och jag och mamma gick på opera där man kunde vara inblandad i handlingen lite genom att springa runt på scenen. Björn var med och sjöng och jag och en massa kids gjorde saker vi inte fick så vi satt på en hylla och väntade på att någon skulle komma och döda oss. Träskopera. Handlade om en av alla våra kungar när han var ute och for runt i markerna för att hitta en kvinna och vad det nu var.

Känner mig lagom emo idag. Jag vet inte, det är bara en sådan där dag. Folk petar på mina knappar och jag känner mig sexton år igen, på det negativa sättet. Det lär väl gå över men just nu är jag nedslagen och vill helst av allt bara ha en stor djävla kram.

Blev utsedd till Sweetheart igår för att jag hade en kund som var så glad för min hjälp. Alltid något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0