Walks like crab, looks like people

Ständig nackvärk för tillfället. Ibland undrar jag hur mycket bättre min rygg hade mått om jag hade varit man istället... Mindre skit att släpa runt på, iaf.

Har fixat ett galleri till guildet, men surar lite över att jag inte lyckas hitta var i koden jag pillar för att ändra på bakgrundsfärgen. Det får vara som det är just nu, det ordnar sig ju, men ändå :/ Det är ju lagom irriterande i alla fall...

Imorgon börjar jag klockan åtta, vilket känns lite lagom marigt. Rollspel ikväll, full grupp för en gångs skull, men jag hoppas att det inte blir allt för sent. Kent brukar ju ändå vilja sluta tidigare, så det borde bli lagom för sängdags när vi slutar runt tio. Håhå jaja.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Kanske hade nacken och ryggen mått bättre av mindre datatid..? ;)

2008-09-10 @ 12:04:14
URL: http://maritha.blogg.se/
Postat av: Zombie

Hehe, nu på sistone har jag faktiskt skurit ner en hel del på datorn; jag har sytt, sett lite på tv, promenerat en hel del och haft fullt upp i skolan ;)

2008-09-10 @ 15:03:59
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0