Slaanesh

...nästa gång vi skall ha lab i en datorsal kommer jag att ta med mig Zombie istället. Det är ju vedervärdigt att sitta vid de här skärmarna, de har väldigt konstig upplösning och med tanke på att de buktar när både Zombie och hennes externa skärm är platta så blir det ännu konstigare för mig.
Plus att jag hatar datorsalar. De fylls alldeles för snabbt av skrikande idioter som tror att de har rätt att väsnas så hemskt.

Nu fick jag dock hjälpa fyra fellow klasskamrater som inte visste hur man gör för att logga in. Carina to the rescue! :)

13 inlägg kvar till inlägg 1000 till forumet. Jag är så troll :D Tvåan på poster made är Bart, och han ligger på typ 300+ poster. :D Säger en del om vem som håller i snacket på forumet tbh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0