I'm a monster, you stupid bastard

Sovmorgon gör mig förvirrad :/
Vaknade till med ett ryck och hjärtat i halsgropen och var övertygad om att jag hade försovit mig, men icke. Klockan har fortfarande inte ringt, men det gör den däremot vilken sekund som helst.

Idag har jag fyra timmar designlab, vilket skall bli kul. Däremot oroar jag mig över huruvida vi redan behövde ha del 2 färdiginköpt av sakerna vi har blivit tillsagda att skaffa, eller om det räcker med del 1... Lagom nervöst faktiskt, jag hoppas att jag inte gör bort mig totalt nu. Däremot gick hon igenom listan igår och utan pengar är det väldigt, väldigt svårt att faktiskt införskaffa de där pennorna för totalt 200kr och de där papprerna för typ lika mycket och en passare och tio linjaler och whatnot, så allt jag kan göra är hålla tummarna och hoppas på logik.

Imorgon får jag pengar, så imorgon skall jag shoppa de sista sakerna jag behöver, samt jacka skor och sjal. Och sedan... har jag inga pengar kvar igen. Dålig cirkel just nu faktiskt, men det ordnar sig väl. I värsta fall får jag ju ta pengar från kontot så att jag klarar mig. Får kolla med Nath hur mycket jag är skyldig honom också, så kan jag göra en snabbskiss över läget.

Ikväll: Top Model och sista avsnittet på Hell's Kitchen; jag är nyfiken på båda och lycklig nog krockar de inte med varandra :) Skall även pilla lite mer skolarbete samt dö på soffan, var planen. Kommer inte hem förrän tidigast klockan sex så jag är ändå för sent ute för att kunna delta i kvällens försök på Lady Vashj; i synnerhet eftersom jag inte kommer att hinna kolla på taktik överhuvudtaget.
De klarar sig säkert bra utan mig! :) Jag har förtroende för mitt guild :)

Försöker lista ut vad jag skall ha på mig idag. Oroar mig över om jag kommer att frysa eller inte; designlabbet är en stooor lokal i botten på skolan, och jag vetefan. Jag tror inte att kyla är allt för uppiggande för den där lilla hjärnhalvan jag skall leka med i eftermiddag (brains?), så jag får scrounga min garderob lite och se om jag åtminstone kan hitta en snajdig kofta att knö på mig.

Msn med Amanda igår, *pipglad*. Jag blir glad av att springa på mina vänner på msn ^_^

Och åh, apropå msn! Ryan vill använda sig av MINA bilder som inspiration för sitt slutprojekt på sin skola, och jag känner mig ytterst smickrad av det hela :) Jag menar, är mina fotografier och redigering av dessa så bra att han vill visa upp dem för sin lärare så kan jag inte annat än lyckligt säga ja och sitta här och le som en fåne för mig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0