I am on highway to Hell

Blev klar med mina stupida uppgifter igår. De är stupida för att JAG är stupid, inte för att läraren skulle vara det. För han verkar faktiskt riktigt bra; han är väldigt snäll när han förklarar saker, problemet ligger ju bara i att även när han försöker förklara på femåringsnivå så snurrar ALLT ihop sig i mitt huvud på en gång.
Jag är inte byggd för logik på nivån matematik och geometri. Jag är bra på att skapa saker, sätta samman färger, organisera den större bilden. Jag är dålig på detaljer och att faktiskt rita snygga saker.
Dagar som igår sörjer jag att jag läser det här programmet. Alla andra verkar så duktiga, och där sitter jag som en djävla byfåne och fattar inte ett dugg av vad vi skall göra...

Borde ha fått mina pengar idag, men av någon anledning ligger inte min bankdosa här vid datorn, så i värsta fall får jag kolla kontot via en automat i Malmö istället. Jag skall ju ner dit i vilket fall, men det känns ändå bättre att ha koll på läget innan man åker ner; annars hinner man ju omplanera dagen en aning...

Drömde en massa märkliga saker. En del av de märkliga sakerna var baserade på geometrin; andra var bara helt uppåt väggarna. Jag drömde om gamla klasskamrater, men i skrivande stund kan jag inte för mitt liv komma på HUR gamla de var; jag minns att det var en manlig klasskamrat, han kan ha varit blond, men sedan? Ohwell. Livet hänger ju nu faktiskt inte alls på det :P

I alla fall, ha en bra dag (ni få som läser här, alltså ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0