Feel the blood flow

Aktivitet planeras. Skall försöka sparka igång här sedan när jag kommer hem. Varför ha en blogg om man inte postar något?

Drömde om tåg, random gammal klasskamrat samt Tobbe och Jimmy. Jahaja.

Skola idag, har föreläsning med världens bästa föreläsare (imo :P) och sedan skall jag försöka flörta mig in på random heroicrun så att jag kan få tre badges att köpa nya handskar för. Mycket bra. Skall nu cykla till tåget och åka ner; hoppas på att inte somna på föreläsningen men tror knappast att det är någon risk :) Ledig imorgon, och sedan måste jag gå upp klockan SEX på onsdag, mörrgh :( Dåligt värre, i synnerhet om det nu blir rollspel imorgon; jag lär ju vara kolli på onsdag, och vi som skall lära oss ritteknik :/

Tjipp tjohej, skall försöka ta mig i kragen när jag kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0