Evil's Toy

Hemma från skolan! Skulle egentligen ha kommit hem typ för två timmar sedan, men Lotta kom med ett förslag som var svårt att motstå ;) ("Vill du ta en fika?") Browsade efter en sjal, hittade en mycket bra sådan till ett bra pris på Åhléns, samt hittade även en jacka som jag skall ta en närmre titt på, jag saknar ju en sådan för höstbruk. Utöver dessa två ting kommer mitt enda okynnesshoppande den här månaden bestå i ett par gudomliga skor från Buttericks (!!) till en nätt summa av trehundra kronor. Det får man nog lov till, faktiskt ;)

Ikväll skall guildet leka med Vashj och jag skall göra läxor samt se på Top Model. Missar Vashj imorgon också; kommer sent från skolan och så är det Top Model igen, så jag gråter inga stora tårar över att missa downingen av henne. För ner skall hon, fiskbruden.

Rollspel igår var mäkta kul, som vanligt. Hedwig må ha sluppit undan sin första insanity, men hon är ju inte riktigt klok i knoppen ändå tbh... ^_^

Dags att göra annat. Tjipp tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0