Doch, was soll der Teufel im Paradies?

Vilken dag -_- Bra och mrrrrrrmindre bra, typ. Det började mindre bra, för att ta det i fel ordning :D

  1. Skolan började nio, jag skulle ta tåget åtta för att slippa stressa. Tåget hade dock bestämt sig för att vara försenat en hel del, så jag fick ta Pågatåget istället och fick stressa som fan när jag var på Malmö Central tjugo i nio. 
  2. Hann på bussen i god tid, fick till och med sittplats, och sedan var bussen långsammast i Sverige. Det hade seriöst gått snabbare att GÅ till skolan än ta bussen i morse...
  3. Jag hade ju ingen riktig aning om vilken lokal jag skulle till, men när jag kom upp för rulltrappan i Kranen så stod det "Produktdesign och produktutveckling C108" eller whatever, så jag drog en lättnadens suck, gick dit, satte mig och så började inledningen. Läraren pratade en hel del om att "det blir ju en massa matte, men det gissar jag att ni gillar" och andra skrämmande saker, och efter att han inte ropat upp mitt namn under uppropet insåg jag att SHIT, jag är i fel djävla lokal. Mitt program heter ju Produktdesign, inte Produktutveckling. Så, jag och två till sprang som sjutton upp till andra salen och sedan var vi rätt.
Imorgon skall vi ha get-to-know-each-other-tjohejsan hela dagen, och sedan blir det rollspel på kvällen. Skall åka the Beavermobile från Malmö >> Kävlinge. Gästföreläsning onsdag, torsdag och fredag förmiddag och sedan är första skolveckan slut.
Jag ser fram emot att gå på stan och köpa skissblock och sudd och pennor och pennvässare och väskor och alla roliga saker man behöver ha när man går en konstnärlig kurs i design <3 Känns helt bisarrt att JAG, CARINA går en kurs som går ut på att typ ...RITA SAKER. Jag är inte precis känd för att rita bra, om man säger så, haha ^_^

I alla fall. Har ju inte postat här på typ en vecka nu, men vi har ju haft Bart här så det har inte riktigt varit läge för det. Orkar inte skriva en massa om det nu dock, så jag kanske skriver något imorgon eller på onsdag eller whatnot...
Förresten är ju RIT 3/5 i MH nu :) Did anyone say... IMBA? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0