All little Devils

Vår internetuppkoppling får mig att vilja skada någon. Gärna långsamt. Gärna med eld. Förmodligen även med en massa svordomar som ackompanjerar det hela, eftersom jag gärna börjar svära när jag är irriterad to no end.
I nuläget går det ju inte att signa för raids, eftersom det känns lagom weak att tappa internet hela tiden. "Jag healar maintanken! Don't worry! Jag hel-" off. Argh argh argh.

Sov gott, har dock fått för mig att det är fredag idag. En mycket märklig sak att förvirra sig in i, kan jag säga.
I övrigt är jag 25 poster ifrån min 1000:e post på vårt forum. Får se ifall jag kan trolla ihop dem idag ;) Förvisso ligger jag på ett stadigt medel av 7,1 poster om dagen, men idag är ju en sådan speciell dag! Hurr hurr.

Talk Like a Pirate Day på fredag, icke att förglömma! (http://www.talklikeapirate.com). Utöver imba pirathögtid är det också dagen som skulle ha varit min systers 29:e födelsedag. Jag skall ägna första halvan av dagen åt att tänka på och sakna henne, och andra halvan åt att vara glad och festa med vänner utklädd till pirat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0